Week 14 - Reisverslag uit Almoradí, Spanje van Ella en Romy Beenen en Luttmer - WaarBenJij.nu Week 14 - Reisverslag uit Almoradí, Spanje van Ella en Romy Beenen en Luttmer - WaarBenJij.nu

Week 14

Door: Romy en Ella

Blijf op de hoogte en volg Ella en Romy

13 Mei 2018 | Spanje, Almoradí

Holaaaaaaaa,

Deze week is voorbij gevlogen. Romy was een weekje terug naar Nederland en dus was Ella een weekje alleen.

Ella:
Zaterdagochtend 5 mei moest ik afscheid nemen van mijn ouders en zusje. Daarna kwam ik een heel leeg en stil huis terecht. Vreselijk voelde ik mij tot het eind van de middag. Ik was heel verdrietig. Ik wist dat ik mijn familie over 7 weken weer ga zien maar het idee dat hun weer terug gaan naar het vertrouwde landje en jij hier blijft was toch wel heel moeilijk. Gelukkig hebben we een heel lief nieuw Nederlands buurmeisje (Melissa), die even langs kwam en zorgde voor wat afleiding. Tegen de rest van de week zag ik best op maar achteraf kan ik gelukkig alleen maar zeggen dat het is meegevallen en dat de week is voorbijgevlogen. Voor ik het wist kon ik Romy vrijdagavond als Verrassing van het vliegveld ophalen. Ze wist van niks toen ik ineens naar haar toe kwam rennen op Alicante airport. Toch wel echt super fijn om je beste vriendinnetje en huisgenootje na een week weer te zien. Samen is hier in Spanje toch net een stuk leuker dan alleen.

Romy:
Ik ga jullie wat vertellen over mijn vakantie in Nederland. Ik had namelijk besloten om een weekje terug te gaan. Dit stond al vanaf het begin vast. Ik ga 20 weken naar Spanje om stage te lopen maar daartegenover wil ik wel een weekje terug naar Nederland. Dus 2 mei was het dan eindelijk zo ver. Dagen van te voren keek ik er alweer naar uit. Mijn vriendje, mijn ouders en al mijn vriendinnen weer zien en eindelijk in mijn eigen bedje slapen (ons bed in Almoradí is klein en veel te hard, haha). De ouders van Ella brachten mij naar Alicante airport en na wat vertraging kwam ik aan in Nederland. Als verrassing kwamen Floor en Niek ook mee samen met mijn ouders. Zo leuk om ze weer te zien allemaal. Zaterdag 5 mei ben ik naar dance for liberation geweest samen met Floor, Demi en Roby. Een super leuke dag gehad in Zwolle en we hebben de hele dag mooi weer gehad. Zondagavond een bbq gehad bij ons thuis met mijn familie en mijn schoonfamilie. Echt leuk om allemaal bij elkaar te zijn en ook toen was het weer goed. Eigenlijk de hele week wel goed weer gehad dus ik mocht niet klagen.

Ook moest er natuurlijk geluncht worden bij de koffiepot (broodjeszaak in Hardenberg). Ik neem daar altijd het broodje ''Franse beenham''. Dit is een broodje beenham met gesmolten brie. Het lekkerstttee broodje ooit, echt heerlijk...
Ook ben ik samen met mijn ouders, broer, schoonzus en vriendje nog een dagje naar Giethoorn geweest. We hebben een bootje gehuurd en hebben de hele dag lekker gevaren en van de zon genoten, heerlijk!

Ook het shoppen niet te vergeten, haha! Samen met mama ben ik nog wezen shoppen en heb ik wat nieuwe kleren gehaald. Allemaal zomer spullen dus deze gingen uiteraard weer terug mee naar Spanje.

En toen was de week ineens alweer bijna voorbij. Vrijdag was mijn laatste dag in Nederland. Floor, Demi en Roby kwamen langs en we hebben toen bij ons thuis samen ontbeten. Ik vond het moeilijk om afscheid van ze te nemen want ik had juist net zo'n leuke week met ze gehad.

's middags moest ik afscheid nemen van de rest van het gezin en Niek. Ik wist van te voren dat het moeilijk zou worden dus ik had mij er enigszins al op voorbereid maar toch was het moeilijker dan verwacht.
Het feit dat je de vertrouwde omgeving weer moet achterlaten terwijl je het juist weer zo fijn hebt gehad met iedereen. Na veel tranen en veel tegenzin ben ik toch maar in het vliegtuig gestapt. Nog 6 weken en dan is stage voorbij!
Op Alicante werd ik ineens verrast door Ella.



Nog 6 weken stage en dan zit onze stage er alweer op. Wat gaat de tijd snel zeg. Aankomende woensdag gaan we samen met een andere Nederlandse student quad rijden. Iets leuks om naar uit te kijken. Volgend weekend komen 2 vriendinnen van ons dus ook daar hebben wij mega veel zin in. Aan het einde van onze stage gaan we een weekje naar Benidorm. Genieten van het weer, het eten en van Spanje!

We spreken jullie weer na het bezoek van onze vriendinnen!
Adioss

Tags: stage, spanje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Almoradí

Stage Spanje

Wij gaan 5 maanden stage lopen in een privé kliniek in Almoradi

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2018

We gaan naar HUISSSSSSS

22 Juni 2018

Week 20

17 Juni 2018

Week 19

12 Juni 2018

Week 18

03 Juni 2018

Week 17
Ella en Romy

Hallo, Wij zijn Romy en Ella en wij wonen vanaf 1 februari 2018 in Spanje (Alicante, Almoradi). Wij gaan 5 maanden stage lopen in een privé kliniek voor onze opleiding Verpleegkundige niveau 4. Willen jullie op de hoogte blijven van onze ervaring/belevingen? Neem dan gerust de tijd om onze reisblog door te lezen! Wij willen elke week een verslag online zetten. Lots of love, Romy en Ella

Actief sinds 26 Jan. 2018
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 13994

Voorgaande reizen:

01 Februari 2018 - 29 Juni 2018

Onze 1e week!

01 Februari 2018 - 22 Juni 2018

Stage Spanje

Landen bezocht: