Week 8 - Reisverslag uit Almoradí, Spanje van Ella en Romy Beenen en Luttmer - WaarBenJij.nu Week 8 - Reisverslag uit Almoradí, Spanje van Ella en Romy Beenen en Luttmer - WaarBenJij.nu

Week 8

Door: Ella en Romy

Blijf op de hoogte en volg Ella en Romy

02 April 2018 | Spanje, Almoradí

Hola,

Week 8 van ons Spanje avontuur zit er alweer op! Vanaf afgelopen zaterdag zitten wij alweer in week 9..... Al bijna op de helft, wat snel!
Dit keer is het reisverslag iets anders dan anders. Dit keer maak ik (Ella) het alleen. Dit is namelijk vanwege het feit dat Romy heerlijk aan het genieten is van haar vakantie samen met haar ouders, broer, schoonzus en vriendje.
Die zijn namelijk afgelopen vrijdag geland in Alicante om een week te genieten van het mooie weer en van elkaar. Ik vind het heel fijn voor Romy dat haar familie er is en ik weet zeker dat het haar heel goed gaat doen dus ik ben heel blij voor haar!

Deze week liep Romy stage op maandag, woensdag en donderdag. Ik liep stage op woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. Woensdag en donderdag moesten Romy en ik samen werken. Sinds wij nu alleen nog maar verpleegkundige diensten hebben werk je dus met 2 stagiaires in de ochtend. Ik vind het heel prettig om samen met Romy te werken want hierbij kun je elkaar ook helpen met dingen en kun je even Nederlands met elkaar praten. (Is soms wel even fijn, aangezien je de hele dag Engels of Spaans praat)
Het waren hele drukke, chaotische diensten dus voor wij het wisten was het vrijdag en kon Romy na 8 weken eindelijk haar familie weer zien.

Ik had zelf zondag en maandag ook weekend dus ik ben daar afgelopen weekend nog 1 nachtje geweest. Super fijn dat dit zo even kon want Romy en ik vinden het soms nog best lastig om helemaal alleen te zijn. Zondag hebben wij heerlijk genoten van het lekkere weer en hebben we de hele dag aan het zwembad gelegen. Zondagavond zijn we uit eten geweest bij een pizzeria. Dit was heel gezellig met de hele familie, ik heb heel veel gelachen. Maandag hebben wij veel spelletjes gedaan en zijn Romy en ik nog even naar de supermarkt geweest om Nederlandse producten te kopen. Ik vond het echt heel leuk en gezellig dat ik mocht langskomen en ik was stiekem ook wel heel blij om even wat bekends uit Nederland te zien. Romy haar ouders zijn echt heel lief dus ik heb echt een leuk weekend samen met ze gehad.

Ik heb echt totaal niet het gevoel van Pasen gehad dit weekend. Hier in Spanje vieren ze Pasen trouwens heel uitgebreid. Vrijdag avond ben ik samen met een andere Nederlandse student naar een optocht geweest in ons dorp. Allemaal mensen met grote beelden van Maria en jésus die door het dorp lopen. Iedereen deelt snoep uit. Ik vond het heel indrukwekkend om dit een keer mee te maken.

Aankomende zaterdag komen 2 goede vriendinnen van mij langs. Zij blijven hier 6 dagen dus dan neem ik een aantal vakantiedagen op en dan ga ik echt even optimaal van mijn vakantie genieten. Ik merk wel echt dat ik hier aan toe ben. Alle 3 de andere studenten hebben al familie of vriendjes op bezoek gehad maar bij mij is dit nog niet zo geweest. Daarom vind ik het heel fijn dat ik ze weer kan zien. Vooral als je alleen bent ga je toch sneller piekeren en maak je je druk. Ik weet dat ik dit ook alleen kan maar ik ben wel heel blij als ik Romy over 4 dagen weer zie, haha!. Ik vind het heel fijn om af en toe even alleen te zijn maar ik ben toch wel echt mega blij dat ik hier samen met Romy ben want zonder haar weet ik niet of ik dit wel had gekund.

Nu ga ik dit reisverslag weer afsluiten. Ik heb nog een aantal foto's toegevoegd van oa. mijn weekend bij Romy en de optocht hier in ons dorp.

Groetjes uit de zon (die er dit weekend voor heeft gezorgd dat Ella toch wel aardig verbrand is) en groetjes van Romy die heerlijk geniet van de zon zonder dat ze zich verbrand, haha! En ik smeer mij nog wel zo goed in!!

Tot volgende week!

Adios,

Lots of love,
Ella en Romy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Almoradí

Stage Spanje

Wij gaan 5 maanden stage lopen in een privé kliniek in Almoradi

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2018

We gaan naar HUISSSSSSS

22 Juni 2018

Week 20

17 Juni 2018

Week 19

12 Juni 2018

Week 18

03 Juni 2018

Week 17
Ella en Romy

Hallo, Wij zijn Romy en Ella en wij wonen vanaf 1 februari 2018 in Spanje (Alicante, Almoradi). Wij gaan 5 maanden stage lopen in een privé kliniek voor onze opleiding Verpleegkundige niveau 4. Willen jullie op de hoogte blijven van onze ervaring/belevingen? Neem dan gerust de tijd om onze reisblog door te lezen! Wij willen elke week een verslag online zetten. Lots of love, Romy en Ella

Actief sinds 26 Jan. 2018
Verslag gelezen: 501
Totaal aantal bezoekers 13998

Voorgaande reizen:

01 Februari 2018 - 29 Juni 2018

Onze 1e week!

01 Februari 2018 - 22 Juni 2018

Stage Spanje

Landen bezocht: