Week 15 - Reisverslag uit Almoradí, Spanje van Ella en Romy Beenen en Luttmer - WaarBenJij.nu Week 15 - Reisverslag uit Almoradí, Spanje van Ella en Romy Beenen en Luttmer - WaarBenJij.nu

Week 15

Door: Romy en Ella

Blijf op de hoogte en volg Ella en Romy

23 Mei 2018 | Spanje, Almoradí

Holaa Guapasss,

Daar zijn we weer! Week 15 zit er alweer op... Hoe dan? Zitten wij hier echt al 15 weken? Soms voelt het alsof we voor een paar weken geleden nog in Nederland waren.
Deze week was eigenlijk best druk! Nadat Romy weer terug kwam uit Nederland hadden we eigenlijk allebei onze reeks met stagedagen dus veel stagegelopen. Vorige week woensdag waren wij samen met de andere Nederlandse student (Melissa) een dagje vrij. We besloten quad te gaan rijden.

We moesten er met de taxi heen aangezien er natuurlijk geen bussen naar toe gaan. (Openbaar vervoer is hier toch wel een stuk armoediger dan in Nederland, haha).
Aan het eind van de middag hadden we het quad rijden gepland staan. Nou ik kan je vertellen, wij hebben nog nooit zo veel gelachen in 1 uur tijd!! We moesten achter een gids aan rijden. Aan het begin dacht Ella dat ze het tempo van de gids wel bij kon houden maar toen ze half aan de quad hing probeerde ze toch maar wat voorzichtiger te rijden. Ik kan mij het zelf niet meer herinneren maar volgens Romy hing ik half aan de quad dus Romy kwam natuurlijk niet meer bij. We moesten vooral heel erg lachen omdat wij dus echt GEEN quad konden rijden. Na een lang stuk op een rechte weg moesten we allemaal naar links. De gids reed naar links, Melissa reed naar links, Ella reed naar links en Romy vervolgde het pad naar rechts, haha! Ik zag in mijn binnenspiegel dat Romy naar mij keek en eigenlijk ook wel naar links wou maar de quad wou toch eigenlijk naar rechts. Achteraf konden we maar niet stoppen met lachen! Wat was dit leuk om te doen. Enge wegen maar wel langs een heel mooi meer met heel mooi weer, heerlijk!

Voor we het wisten was het alweer vrijdag! Vrijdag kwamen 2 vriendinnen van ons langs. We keken er al lange tijd naar uit. Als verrassing gingen wij ze ophalen van Alicante airport. Ze hadden het stiekem al een beetje verwacht maar toch waren ze heel erg verrast toen ze ons zagen. Heel fijn om ze weer te zien. Vrijdag hebben wij stage laten zien en zijn we 's avonds lekker uit eten geweest. Daarna lekker slapen want zaterdag gingen we een dagje naar Torrevieja. Een stad waar we al een paar keer eerder zijn geweest. We hebben hier heerlijk geshopt en daarna zijn we aan de boulevard gaan zitten. Heerlijk genieten van een cocktail in de zon. 's avonds hebben wij hier lekker burritos gemaakt met stokbrood en daarna zijn we naar een pub geweest hier in Almoradí. Het is een soort cocktailbar. Heerlijk wat drankjes gedronken en gezellig kunnen kletsen.

Zondag was alweer ons laatste dagje samen. We besloten naar la zenia beach te gaan. Een heel mooi strand hier ongeveer een half uur vandaan. Lekker de hele dag in de zon gelegen tussen de Nederlandse toeristen en ''s avonds zijn we lekker uit eten geweest bij een vast restaurant van ons in Almoradí. En toen zat het leuke weekend met Mette en Laure er helaas alweer op. Wat is dit weekend voorbij gevlogen.

Nog 1 maand stage en dan zijn we alweer klaar. 18 juni hebben wij onze eindevaluatie. Daarna nog een paar dagen stage en vanaf 23 juni lekker een weekje genieten van onze vakantie in Benidorm. Morgen zijn we van plan om Benidorm te gaan boeken. Een weekje genieten van de zon voordat wij terug gaan naar het koude kikkerlandje!